Finding Hope - 3:00 AM 

 

Baby it's 3:00 AM
寶貝,現在是凌晨三點
Had you on my mind
妳仍在我腦海中揮之不去
And it's not the first time we've gone through this
這不是我們第一次遇到這些問題
Wanting you more and more
越來越想擁有妳
I can't help but think of what we could be
無法不去想我們可以成為的樣子
(And baby if I could tell you)
寶貝,如果我可以告訴妳
Baby if I could tell you, if I could tell you
如果我可以告訴妳
How much I care, I'm in despair
我有多麼在乎妳,我正陷在絕望中
Are you still there?
妳還在嗎?
(Just tell me)
告訴我吧
Just tell me how we can make this work
就告訴我我們要怎麼克服這一切
How we can make this work
我們要怎麼克服這一切

'Cause baby if I find a way, I'm sure of it this
love won't stray
因為我很確定如果我們找到方法,這樣的愛將不再流浪
Just give me a chance to say I love you
And I need you
只要給我一個機會說 我愛妳 還有 我需要妳
Now are you here to stay, or fade away like every other day?
現在妳是要留下,還是像其他日子一樣消逝?
You're the reason that I lie awake
妳是我仍然醒著的唯一理由
...
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ldmc0736 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()