Sometimes ◐ -HONNE

 

Sometimes I’m stupid

有時候我很蠢

Sometimes I’m fucking hard work

有時候我真他媽夠努力的了

Sometimes I’m the worst person

有時候我是個最糟糕的人

I only know how to hurt, yeah

只知道如何去傷害

Sometimes I’m scared of loving

有時候我害怕去愛

I don’t know just what you’re worth

我只是不知道這樣對你,值不值得

But that don’t mean I can’t learn

但這不代表我不能學習

'Cause I can

我可以呀

I can learn, 'cause I can

我可以學的,可以的

Turn off the light, she said

她說,把燈關上吧

I’m going to bed

我要睡了

I don’t wanna talk right now

我現在不想談

I’m turning my head

我轉過頭

If we could go back to where we first started

如果我們能回到一開始

I would go right now

我現在就想回去

Remember the days before this all started

還記得這些發生前的日子

It’s got me thinking how

讓我不停的想,一切怎麼會變成這樣

Sometimes I’m stupid

有時候我就是蠢

Sometimes I’m fucking hard work

有時候我真他媽好努力了

Sometimes I’m the worst person

有時候我就是個最爛的人

I only know how to hurt

只知道怎麼傷害

Sometimes I’m scared of loving

有時候我害怕去愛

And I don’t know what you’re worth

不知道你是否值得

But that don’t mean I can’t learn

但不代表我不能去學

'Cause I can 我可以的

Oh, ho You didn’t show tonight

今晚你沒出現

Was it something I said?

是我又說了什麼話嗎?

I must have called a thousand times

我一定打了幾千通的電話

But your phone must be dead

但你早就關機了吧

You’re perfect, I’m not

妳很完美,我不是

I’m getting better

我正在變好了

Or so I like to think

大概吧

And I want to build us a future

我想要打造我們的未來

And you’re the missing link

卻缺少了連結一切的妳

I should have told you how I felt

我應該告訴妳我的感受的

When I had the chance

在我有機會的時候

I should have held you higher up In all my plans

我應該把妳放在所有計畫裡更前面的位置

I should have told you how I felt (hey)

我當初應該告訴你我的感受

I should have told you how I felt

當初應該告訴你我的感受

I should have looked back to you As I walked away

當我轉身離開的時候,我應該要回頭的

I should have given you a kiss

當時應該給妳一個吻

But now it’s too late

但現在一切都太遲了

I should have told you how I felt (hey)

我當初應該告訴你我的感受

I should have told you how I felt

當初應該告訴你我的感受

arrow
arrow
    全站熱搜

    ldmc0736 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()